Het is een aparte tijd voor iedereen. Scholen dicht, examens die niet doorgaan, zoveel mogelijk thuiswerken. Winkels die sluiten. Kapsalons waar u niet terecht kunt.
Wij van Kapperssolden begrijpen dat er vast en zeker ook vragen zijn rondom het coronavirus en het online bestellen van uw favoriete haarproducten en de levering daarvan.
Hieronder proberen wij enkele van deze vragen, daar waar mogelijk, te beantwoorden. Eén ding is in elk geval zeker, ons (super) team is ook op dit moment bezig op uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen. Want wij zijn gewoon open. Wel is het echt een stuk drukker dan normaal.
- Vraag: Zijn jullie nog open?
Dat zijn wij zeker. Onze helden van het magazijn en de klantenservice zijn elke dag weer hard aan het werk. Het is op dit moment een stuk drukker dan normaal. Hierdoor kan het zijn dat er misschien wat later op een mailtje wordt gereageerd. Ook is onze klantenservice door de maatregelen beperkt bereikbaar. Van maandag tot en met vrijdag zijn wij tijdelijk bereikbaar van 11:00 tot 15:00 uur.
- Vraag: Komt mijn pakket wel op tijd?
Veel vragen, gaan over de levertijd van de bestelling. Komt mijn pakket later aan? Bezorgt DHL nog wel pakketten? Tot nu toe, bezorgt DHL nog ‘gewoon’ pakketten. Wel is er een wijziging in de aflevering daarvan. Daar gaan we verderop op in. Dus, uw bestelling geplaatst voor 20:00 (op werkdagen) wordt in principe de volgende dag geleverd. Mits het product op voorraad is natuurlijk.
UPDATE! LET OP: Door de enorme drukte en de lockdown, kan het wel zijn dat uw pakket er langer overdoet dan gebruikelijk.
- Vraag: En een nalevering dan?
Als een product niet op voorraad is wordt dit aangeven bij het product en in de winkelwagen. Uiteraard gaan wij dit dan nabestellen bij onze leverancier. Het kan zijn dat dit wat langer duurt dan gebruikelijk gezien de maatregelen en het coronavirus.
- Vraag: Wat doen jullie aan extra veiligheid rondom het virus?
Uiteraard proberen ook wij zoveel mogelijk te doen aan onze veiligheid en die van anderen. Zo werken wij op kantoor zoveel mogelijk in aparte ruimtes, en waar mogelijk met voldoende afstand.
In het magazijn hebben we de werkplekken verder van elkaar gezet. Bovendien werken wij met handschoenen in het magazijn. Ook wordt er verplicht elk uur een ronde handen wassen gedaan, en nemen we pakketten niet meer rechtstreeks aan van onze leverancier. Verder worden alle werkplekken, deurklinken en toetsenborden een paar keer per dag extra schoongemaakt.
- Vraag: Hoe gaat de bezorging van mijn pakket? Daarover het volgende bericht van DHL:
Vanaf vandaag tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen we om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. U heeft dus geen handcontact met de pakketbezorger.
Wij hopen dat we enkele van u vragen op deze manier hebben kunnen beantwoorden. Het is een vervelende situatie die we met zijn allen moeten overkomen! We weten zeker dat we dat met zijn allen hier in Nederland en Belgie ook gaan doen
Blijf veilig, blijf gezond!
Team Kapperssolden